Izdvajamo za vas...

Recepti

Zobena kaša s kruškom

Vrijeme pripreme: 5 minuta Sastojci (1 osoba): ½ šalice zobenih pahuljica 1 šalica jogurta 1 kruška 1 žličica cimeta 1 žličica meda 1/3 žličice ekstrakta vanilije Priprema: Pomiješati zobene pahuljice s jogurtom. Umiješati nasjeckane komadiće

Doručak, Recepti|

Vježbajmo za PET!

Dragi roditelji, djeco, iskoristite duže dane i lijepo vrijeme koje će nam omogućiti da više boravimo u prirodi. Kako bismo očuvali zdravlje te se osjećali za pet, naša kineziologica, mag.cin. Mateja Krmpotić, osmislila je set vježbi koje možete izvoditi na svježem zraku!

Novosti

Europski dan borbe protiv pretilosti

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (engl. World Health Organization) pretilost je jedan od najvećih javnozdravstvenih problema 21. stoljeća. Prevalencija pretilosti se od 1980. godine u mnogim zemljama čak utrostručila. Nažalost, još je uvijek nedovoljno razvijena

Doručak za 5

Pogledaj sve videe…

Zdrava misao dana

Sreća nije ništa drugo nego dobro zdravlje i loše pamćenje.
Albert Schweitzer (1875 - 1965)
Želite li biti vječno mladi živite pošteno, jedite polako i lažite kad vas pitaju za godine.
Lucille Ball
Dobar razgovor jednako je stimulativan kao i crna kava, a nakon njega je jednako teško zaspati.
Anne Morrow Lindbergh
Niti jedna dijeta neće ukloniti svu mast iz tijela, jer je mozak uglavnom sastavljen od masti. Bez mozga možda možete izgledati dobro, ali ne možete raditi Bog zna što.
George Bernard Shaw
Doktor mi je preporučio da prestanem s romantičnim večerama za četvero. Osim ako su za stolom prisutne još tri osobe. 
Orson Welles
Kada bi mogli svakome pojedincu pravu količinu hrane i tjelovježbe, niti previše, niti premalo, imali bi najbolji način za postizanje zdravlja. 
Hipokrat 460 - 377 B.C.

Novosti

Jeste li svjesni što jedete?

17. svibnja 2017.|

Termin svjesno jedenje (eng. mindful eating) počeo se intenzivnije koristiti od 2013. godine, a mnogi stručnjaci koriste upravo ovaj alat za stvaranje zdravijih prehrambenih obrazaca koji dugoročno mogu prevenirati razvoj različitih kroničnih bolesti. Danas najčešće

Što je novo u kuhinji?

17. svibnja 2017.|

Opće poznato je kako pravilna prehrana počiva na tri važne odrednice - umjerenost, uravnoteženost i raznolikost. No, ponekad te uvjete (odrednice) ne uspijevamo ispuniti s obzirom da zbog manjka vremena nismo dovoljno posvećeni sebi, a

Nutritivna abeceda za trkače

17. svibnja 2017.|

Tjelesna aktivnost koja za početak zahtjeva samo dva osnovna elementa, kvalitetne tenisice i malo dobre volje, zaludila je čitav svijet. Trčanje je jedan od najčešćih oblika rekreacije među općom populacijom. Bilo da ste profesionalni trkač

Utjecaj prehrambenih masti na zdravlje

28. travnja 2017.|

Masti iz hrane dijelimo na dvije osnovne skupine – zasićene i nezasićene. Stupanj zasićenosti određuje čvrstoću masti na sobnoj temperaturi. Općenito, polinezasićena biljna ulja su tekućine na sobnoj temperaturi, a zasićene životinjske masti su krute.

Šećer i zdravlje djece

25. travnja 2017.|

Konzumacija hrane i napitaka bogatih dodanim šećerom tijekom djetinjstva povećava rizik od pretilosti, bolesti srca i krvožilja te visokog krvnog tlaka. Dodani šećer odnosi se na stolni šećer, fruktozu, med i agavin sirup koji se

Okusi Uskrsa na Mediteranu

11. travnja 2017.|

Mediteranska prehrana poznata je diljem svijeta po blagotvornim učincima na zdravlje organizma. O njezinom značaju svjedoči i činjenica da je mediteranska prehrana na području Španjolske, Cipra, Grčke, Italije, Maroka, Portugala i Hrvatske 2013. godine uvrštena