Izdvajamo za vas...

Recepti

Morski zalogaj

Vrijeme pripreme: 60 minuta Sastojci (4 osobe): 4 skuše 300 g brokule 300 g cvjetače 50 ml kiselog vrhnja 3 žlice krušnih mrvica 1 žlica parmezana 1 limun ½ glavice češnjaka maslinovo ulje, sol i

Recepti, Ručak|

Zašto plivati na godišnjem odmoru?

Plivanje predstavlja aeroban oblik tjelesne aktivnosti pogodan za sve uzraste s mnogobrojnim pozitivnim učincima na zdravlje organizma. Kineziološki gledano poboljšava sustave za transport kisika, povećava aerobnu izdržljivosti, anaerobne kapacitete, povećava mišićnu snagu i izdržljivost te

Novosti

Postoji li povezanost između dojenja i rizika od pretilosti?

Opće poznato je kako dojenje ima pozitivan utjecaj na smanjenje rizika od smrti uzrokovane zaraznim bolestima unutar prve dvije godine života djeteta. Međutim, pozornost počinje preuzimati i tema utjecaja dojenja na prevenciju različitih kroničnih nezaraznih

Doručak za 5

Pogledaj sve videe…

Zdrava misao dana

Ne postoji iskrenija ljubav od ljubavi prema hrani.
George Bernard Shaw
Čovjek bi trebao jesti kako bi živio, a ne živjeti kako bi jeo.
Jean-Baptiste Poquelin
Čini mi se da su naše tri osnovne potrebe: za hranom, za sigurnosti i za ljubavi, toliko izmiješane da ih više ne možemo razdvojiti.
Mary Frances Kennedy Fisher
Budućnost naroda ovisi o načinu na koji se hrani.
Jean Anthelme Brillat Savarin
Ako ikada izgubite temu za razgovor, pokrenite temu o hrani.
Leigh Roy Hunt
Kuharstvo podrazumijeva englesku temeljitost, francusku umjetnost i arapsku gostoljubivost. Također podrazumijeva poznavanje sveg voća, začina, umaka te pažnju, inventivnost i pozornost.
John Ruskin
Jedna od lijepih stvari u životu je što imamo pravo stati, ma što radili, i posvetiti svoju pažnju hrani.
Luciano Pavarotti
Priča bez ljubavi je kao biftek bez začina – neinspirativno jelo.
Anatole France
Brige se lakše ispiru juhom.
Židovska izreka
Miris kruha koji se peče je kao lagani šum vodopada, neopisiv u svoj nevinosti i radosti.
Mary Frances Kennedy Fisher

Novosti

Utječe li hrana na naše raspoloženje?

30. travnja 2018.|

Redovito slušamo i čitamo kako pravilna i uravnotežena prehrana može pomoći tjelesnom zdravlju i prevenciji kroničnih bolesti, ali jeste li znali da hrana ima važnu ulogu u određivanju vašeg raspoloženja? Kako prehrambene navike utječu na

Postoji li „superhrana“?

30. travnja 2018.|

Namirnice poput borovnica, acai bobica, šipka, kakaa i lososa samo su neke od onih koje se nazivaju superhranom. No, što zapravo znači pojam „superhrana“ i možemo li namirnice deklarirati kao takve? Službena ili zakonska definicija

Biciklom do zdravlja

30. travnja 2018.|

Biciklizam je danas vrlo popularan sport te sredstvo za rekreaciju i zabavu iako je u 19. stoljeću prvenstveno služio kao način transporta ljudi i za prevoženje tereta. Početak proljeća i sunčano vrijeme jasni su znakovi

Koliko su Europljani tjelesno aktivni?

17. travnja 2018.|

Redovita tjelesna aktivnost osigurava zdravlje, bolju regulaciju tjelesne mase te prevenciju kroničnih nezaraznih bolesti. Također, potiče socijalizaciju te pridonosi boljem kognitivnom i emocionalnom stanju organizma. Bez obzira na brojne dobrobiti redovite tjelesne aktivnosti često se

Pravilnom prehranom do prevencije sportskih ozljeda

29. ožujka 2018.|

Nema dvojbe kako je pravilni način izvođenja vježbi esencijalni dio uspješnog treninga, no jeste li znali da pravilna prehrana također pridonosi prevenciji ozljeda? Sportaši koji svakodnevno osiguravaju vlastitom tijelu kvalitetne temelje - cjelovitu hranu i

Okušajte se u pripremi maslaca od orašastih plodova!

29. ožujka 2018.|

Volite jesti orašaste plodove? Sigurno ćete zavoljeti i maslac napravljen od istih. Na tržištu se nude različite varijante takvih maslaca, no želite li rasplamsati svoju kreativnost i sastaviti recept prema vlastitim željama, pripremite ga u