Izdvajamo za vas...

Recepti

Morski zalogaj

Vrijeme pripreme: 60 minuta Sastojci (4 osobe): 4 skuše 300 g brokule 300 g cvjetače 50 ml kiselog vrhnja 3 žlice krušnih mrvica 1 žlica parmezana 1 limun ½ glavice češnjaka maslinovo ulje, sol i

Recepti, Ručak|

Zašto plivati na godišnjem odmoru?

Plivanje predstavlja aeroban oblik tjelesne aktivnosti pogodan za sve uzraste s mnogobrojnim pozitivnim učincima na zdravlje organizma. Kineziološki gledano poboljšava sustave za transport kisika, povećava aerobnu izdržljivosti, anaerobne kapacitete, povećava mišićnu snagu i izdržljivost te

Novosti

Postoji li povezanost između dojenja i rizika od pretilosti?

Opće poznato je kako dojenje ima pozitivan utjecaj na smanjenje rizika od smrti uzrokovane zaraznim bolestima unutar prve dvije godine života djeteta. Međutim, pozornost počinje preuzimati i tema utjecaja dojenja na prevenciju različitih kroničnih nezaraznih

Doručak za 5

Pogledaj sve videe…

Zdrava misao dana

Ne postoji iskrenija ljubav od ljubavi prema hrani.
George Bernard Shaw
Čovjek bi trebao jesti kako bi živio, a ne živjeti kako bi jeo.
Jean-Baptiste Poquelin
Čini mi se da su naše tri osnovne potrebe: za hranom, za sigurnosti i za ljubavi, toliko izmiješane da ih više ne možemo razdvojiti.
Mary Frances Kennedy Fisher
Budućnost naroda ovisi o načinu na koji se hrani.
Jean Anthelme Brillat Savarin
Ako ikada izgubite temu za razgovor, pokrenite temu o hrani.
Leigh Roy Hunt
Kuharstvo podrazumijeva englesku temeljitost, francusku umjetnost i arapsku gostoljubivost. Također podrazumijeva poznavanje sveg voća, začina, umaka te pažnju, inventivnost i pozornost.
John Ruskin
Jedna od lijepih stvari u životu je što imamo pravo stati, ma što radili, i posvetiti svoju pažnju hrani.
Luciano Pavarotti
Priča bez ljubavi je kao biftek bez začina – neinspirativno jelo.
Anatole France
Brige se lakše ispiru juhom.
Židovska izreka
Miris kruha koji se peče je kao lagani šum vodopada, neopisiv u svoj nevinosti i radosti.
Mary Frances Kennedy Fisher

Novosti

Pravilnom prehranom do prevencije sportskih ozljeda

29. ožujka 2018.|

Nema dvojbe kako je pravilni način izvođenja vježbi esencijalni dio uspješnog treninga, no jeste li znali da pravilna prehrana također pridonosi prevenciji ozljeda? Sportaši koji svakodnevno osiguravaju vlastitom tijelu kvalitetne temelje - cjelovitu hranu i

Okušajte se u pripremi maslaca od orašastih plodova!

29. ožujka 2018.|

Volite jesti orašaste plodove? Sigurno ćete zavoljeti i maslac napravljen od istih. Na tržištu se nude različite varijante takvih maslaca, no želite li rasplamsati svoju kreativnost i sastaviti recept prema vlastitim željama, pripremite ga u

Skriveno blago svake uskršnje trpeze

29. ožujka 2018.|

Polako nam se približava Uskrs, a rotkvice su neizostavni dio uskršnjeg stola stoga smo vam odlučili otkriti sve tajne ovog povrća koje bi svakako trebali uvrstiti u jelovnik zbog bogatstva nutrijenata koje kriju. Raphanus sativus

Kofein – prijatelj ili neprijatelj našeg zdravlja?

26. ožujka 2018.|

Kofein po kemijskom sastavu pripada skupini alkaloida. Prirodno je prisutan u različitim namirnicama te napitcima. Kava i čaj su glavni izvori kofeina, ali možemo ga pronaći i u kakaovom zrnu, biljci mate, guarani te u

Patite od kroničnog umora i nedostatka energije?

16. ožujka 2018.|

Između posla, obitelji, vježbanja i dnevnog odmora postoje još brojne aktivnosti koje nastojimo „odraditi“ tijekom dana. Međutim, često se javlja osjećaj umora i nedostatka snage za sve ono što moramo napraviti tijekom dana što u

Utječe li veganska prehrana na izvedbu sportaša?

27. veljače 2018.|

Veganska prehrana je prehrambeni obrazac kojeg karakterizira potpuna lišenost namirnica životinjskog podrijetla. Razlozi odabira veganske prehrane su različiti. Oni mogu biti radi zdravstvene dobrobiti, brige za okolišem, etičkih razloga ili pak zbog dobrobiti životinja. Vegani