Izdvajamo za vas...

Recepti

Varivo s heljdom, kukuruzom i šampinjonima

Vrijeme pripreme: 25 minuta Sastojci (4 osobe): 300 g heljde 300 g kukuruza 500 g šampinjona 1/3 šalice kikirikija maslinovo ulje sol papar Priprema: Heljdu oprati, namočiti je uvečer i ostaviti da bubri do sutra.

Recepti, Ručak|

Zašto plivati na godišnjem odmoru?

Plivanje predstavlja aeroban oblik tjelesne aktivnosti pogodan za sve uzraste s mnogobrojnim pozitivnim učincima na zdravlje organizma. Kineziološki gledano poboljšava sustave za transport kisika, povećava aerobnu izdržljivosti, anaerobne kapacitete, povećava mišićnu snagu i izdržljivost te

Novosti

Koliko vremena provodite ispred malih ekrana?

Većina djece se izvrsno služi tehnologijama poput tableta, pametnih telefona, televizora i kompjutera prije nego što uopće usvoje vještine poput vožnje bicikla. Moderne tehnologije ne moraju nužno biti loše te mogu biti sastavni dio zdravog

Doručak za 5

Pogledaj sve videe…

Zdrava misao dana

Sreća nije ništa drugo nego dobro zdravlje i loše pamćenje.
Albert Schweitzer (1875 - 1965)
Želite li biti vječno mladi živite pošteno, jedite polako i lažite kad vas pitaju za godine.
Lucille Ball
Dobar razgovor jednako je stimulativan kao i crna kava, a nakon njega je jednako teško zaspati.
Anne Morrow Lindbergh
Niti jedna dijeta neće ukloniti svu mast iz tijela, jer je mozak uglavnom sastavljen od masti. Bez mozga možda možete izgledati dobro, ali ne možete raditi Bog zna što.
George Bernard Shaw
Doktor mi je preporučio da prestanem s romantičnim večerama za četvero. Osim ako su za stolom prisutne još tri osobe. 
Orson Welles
Kada bi mogli svakome pojedincu pravu količinu hrane i tjelovježbe, niti previše, niti premalo, imali bi najbolji način za postizanje zdravlja. 
Hipokrat 460 - 377 B.C.

Novosti

Tjelesna aktivnost i samopouzdanje

3. srpnja 2017.|

Pretile osobe se često osjećaju depresivno, pate od manjka samopouzdanja i osjećaja manje vrijednosti. Temeljem navedenog znanstvenici s Medical College of Georgia željeli su ustanoviti može li redovita tjelesna aktivnost pokrenuti pozitivne promjene u životima

Prva generacija učenika završila s PETICA-igrom do zdravlja

14. lipnja 2017.|

PETICA-igrom do zdravlja završila je trogodišnju edukaciju učenika u 15 zagrebačkih škola. Završetak programa obilježen je završnim aktivnostima u četvrtim razredima, ali ujedno i u trećim i drugim razredima koji nastavljaju učiti i veseliti se

Šareni putni jelovnik

14. lipnja 2017.|

Polako se približava ljeto, a s njim i vrijeme godišnjih odmora te odlasci na ljetovanje. Ljetne gužve su neizbježne, stoga se vrijeme putovanja, do konačnog odredišta, vrlo često može produžiti i na cijeli dan. Vrlo

Čuvajmo naše tijelo izvana, ali i iznutra!

14. lipnja 2017.|

Dolaskom sunčanog vremena više izlažemo naše tijelo UV zrakama, koje dugoročno i u prevelikim količinama, mogu imati štetne učinke na naše zdravlje. Pravilo za osiguravanje lijepe i zdrave kože jest redovito korištenje kreme s visokim

Zašto plivati na godišnjem odmoru?

14. lipnja 2017.|

Plivanje predstavlja aeroban oblik tjelesne aktivnosti pogodan za sve uzraste s mnogobrojnim pozitivnim učincima na zdravlje organizma. Kineziološki gledano poboljšava sustave za transport kisika, povećava aerobnu izdržljivosti, anaerobne kapacitete, povećava mišićnu snagu i izdržljivost te

Europski dan borbe protiv pretilosti

17. svibnja 2017.|

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (engl. World Health Organization) pretilost je jedan od najvećih javnozdravstvenih problema 21. stoljeća. Prevalencija pretilosti se od 1980. godine u mnogim zemljama čak utrostručila. Nažalost, još je uvijek nedovoljno razvijena