Dragi roditelji, djeco,

ne propustite nove i zabavne vježbe za osnaživanje trupa, koje se provode u paru, a koje je za vas osmislila mag.cin. Mateja Krmpotić, kineziologica iz tima PETICA – igrom do zdravlja.

Preporučeni set vježbi trebalo bi se provesti u dva ponavljanja (serije) s 2-minutnim odmorom između ponavljanja cjelokupnog seta vježbi.

Želimo vam zabavno i uspješno vježbanje!

1. Zeko Hop

vjezbe_trupa_1
Opis vježbe: Sunožno skačite naprijed-natrag s laganim zakretanjem kukova u (suprotnu) stranu pri svakom skoku.

Trajanje: 30 sekundi

2. Vjetrenjača

vjezbe_trupa_2
Opis vježbe: Stanite u raskoračni stav, nagnite trup prema koljenima te suprotnom rukom naizmjenice dodirujte stopala.

Trajanje: 30 sekundi

 

3. Paukov ples

vjezbe_trupa_3
Opis vježbe: Stanite u raskoračni stav, spustite dlanove na pod te se rukama pomičite prema naprijed bez micanja nogu, one ostaju fiksirane u mjestu. Vratite se rukama prema stopalima.

Trajanje: Serija od 5 ponavljanja

4. Bicikl

vjezbe_trupa_4
Opis vježbe: Sjednite na pod, podbočite trup laktovima te podignite noge pod kutom od 90°. Nogama radite krugove simulirajući vožnju bicikla.

Trajanje: 30 sekundi

 

5. Daska

vjezbe_trupa_5
Opis vježbe: Spustite se na koljena, potkoljenice dignite u zrak. Napravite pretklon trupom prema naprijed i oslonite se na podlaktice pritom držeći ravna leđa, poput “daske”.

Trajanje: Zadržite miran položaj 15 sekundi

6. Škarice

vjezbe_trupa_6
Opis vježbe: Legnite na leđa, noge malo podignite od tla i simulirajte rad „škarica“, križajući noge gore-dolje.

Trajanje: 15 sekundi

 

7. Trbušnjaci u paru

vjezbe_trupa_7
Opis vježbe: Dijete i vi legnite na leđa, stopala vam se trebaju dodirivati na podu. Podižite trup iz ležanja u sijed dok jedan drugome dodajete PETICA frizbi (ili neki drugi predmet po želji). Vraćate se u prvobitan položaj, ali da leđa u potpunosti ne dodirnu pod. Vraćate se ponovno u sijed te predajete frizbi drugome. Stopala moraju biti fiksirana uz pod, bez podizanja.

Trajanje: Serija od 10 ponavljanja

8. Leđnjaci u paru

vjezbe_trupa_8
Opis vježbe: Dijete i vi legnite na trbuh, opruženih ruku prema naprijed. Podižite gornji dio tijela i nagradite se svaki puta «peticom» za uspješno obavljenu vježbu, nakon čega se spuštate u prvobitan položaj, bez da trup u potpunosti dodirne podlogu. Ponovno se podižete i dajete si «peticu».

Trajanje: Serija od 10 ponavljanja

 

NE ZABORAVITE!

10_hidratacija
VODA JE NAJZDRAVIJE PIĆE – NE ZABORAVITE SE ADEKVATNO HIDRIRATI TIJEKOM I NAKON VJEŽBANJA!