Redovito konzumiranje doručka može poboljšati sveukupno zdravlje djeteta, ali i vaše, osiguravajući organizmu vrijedne nutrijente. Brojna istraživanja povezuju preskakanje doručka s povećanim rizikom od prekomjerne tjelesne mase i pretilosti, dok su djeca koja konzumiraju doručak tjelesno aktivnija što pridonosi boljoj kontroli tjelesne mase, lakše uče te imaju bolje rezultate u školi.

Doručak bi trebao osigurati četvrtinu dnevnih potreba organizma za nutrijentima, stoga je vrlo važno što ćemo doručovati.

Voće i povrće mogu biti dobar izbor za doručak, primjerice kao voćna salata, sendvič obogaćen povrćem, smoothie ili u obliku ocijeđenih prirodnih sokova. Čisti voćni sok sadržava iste vitamine, minerale i fitokemikalije kao i svježe voće. Čaša voćnog soka ujutro već je jedan od pet preporučenih dnevnih obroka voća i povrća.

Voćni sok može organizmu osigurati potrebne vitamine i minerale i tako mu pomoći da zadovolji dnevne potrebe za vrijednim nutrijentima. Vitamini, minerali, vlakna i fitokemikalije povoljno djeluju na imunološki sustav, štite tijelo od štetnih slobodnih radikala povezanih uz upalne procese u našem tijelu. Sadržaj vlakana u voćnim sokovima pomaže organizmu u reguliranju probave, prehrambena vlakna iz sokova mogu osigurati bolju pokretljivost crijeva.

Voćni sok može spriječiti tzv. “jutarnju hipoglikemiju”, odnosno pad šećera koji može voditi čitavom nizu fizioloških i fizičkih simptoma kao što su vrtoglavica, slabost, promjene raspoloženja, bol, anksioznost i depresija.

Djeci koja ujutro ne osjećaju glad, voćni sok može otvoriti apetit i tako pomoći da realiziraju najvažniji dnevni obrok.

Ocijeđeni sokovi napravljeni u domaćinstvu, dobiveni iz voća i povrća koji su lokalno uzgojeni i sezonski, bogati su vitaminima, mineralima, i fitokemikalijama. Ovisno o pripremi ocijeđenih sokova, pulpa, koja sadrži vlakna, može izostati iz dobivenog soka. U tom slučaju preporučujemo da određenu količinu pulpe umiješate u ocijeđeni sok kako biste unijeli jedan dio preporučenog dnevnog unosa od 20-35 g vlakana.