Dragi roditelji, djeco,

iskoristite duže dane i lijepo vrijeme koje će nam omogućiti da više boravimo u prirodi. Kako bismo očuvali zdravlje te se osjećali za pet, naša kineziologica, mag.cin. Mateja Krmpotić, osmislila je set vježbi koje možete izvoditi na svježem zraku!

Ne zaboravite odvojiti barem 60 minuta vremena dnevno za vježbanje i druženje. Preporučeni set vježbi trebalo bi provesti u dva ponavljanja (serije) s 2-minutnim odmorom između ponavljanja cjelokupnog seta vježbi.

Želimo vam zabavno i uspješno vježbanje!

1. Uhvati loptu

vjezbe_vani_1
Opis vježbe: Roditelj zakotrlja loptu po podu, a dijete je mora uloviti prije određenog cilja. Zatim se zamjene, dijete zakotrlja loptu, a roditelj je lovi.

Ponavljanje: 3 puta

2. Beri jabuke, beri jagode

vjezbe_vani_2
Opis vježbe: Hodajte visoko na prstima s visoko podignutim rukama kako bi ubrali najviše jabuke zatim se spustite nisko dole kako bi ubrali jagode.

Trajanje: 30 sekundi

 

3. Roda skokovi

vjezbe_vani_3
Opis vježbe: Krećite se skačući na jednoj nozi.

Ponavljanje: 10 puta svaka noga

4. Tko će dalje?

vjezbe_vani_4
Opis vježbe: Skačite u dalj naizmjenično roditelj pa dijete natječući se tko će dalje.

Ponavljanje: 5 puta

 

5. Tko će brže?

vjezbe_vani_5
Opis vježbe: Utrkujte se tko će brže doći do određenog cilja.

Ponavljanje: 3 puta

6. Medo

vjezbe_vani_6
Opis vježbe: Hodajte četveronoške od jedne oznake do druge.

Ponavljanje: 3 puta

 

7. Zadrži loptu!

vjezbe_vani_7
Opis vježbe: Okrenite se leđima jedan prema drugome i stavite loptu između vas. Krećite se tako da vam lopta ne ispadne.

Trajanje: 1 minuta

8. Pogodi metu

vjezbe_vani_8_2
Opis vježbe: Roditelj ima loptu i mora pogoditi dijete dok ono bježi od lopte zatim se zamjene tako da dijete mora pogoditi roditelja.

Ponavljanje: 5 puta

 

NE ZABORAVITE!

VODA JE NAJZDRAVIJE PIĆE – NE ZABORAVITE SE ADEKVATNO HIDRIRATI TIJEKOM I NAKON VJEŽBANJA!