Doručak

dorucak_2

Što je važno za pravilnu prehranu?

Nemojte zaboraviti na redovite, manje obroke. Tijekom dana treba imati pet obroka: zajutrak, doručak, ručak, užinu i večeru. Zajutrak i doručak smatraju se najvažnijim obrocima u danu. Hrana koju unosimo tijekom zajutraka i doručka daje nam energiju kojom možemo razbuditi tijelo nakon noćnog odmora.

Zašto ne bismo smjeli preskakati zajutrak i doručak?

Znanstvena istraživanja potvrdila su da osobe koje konzumiraju prvi jutarnji obrok lakše osiguravaju potrebe za svim hranjivim tvarima potrebnim za normalno funkcioniranje našeg tijela tijekom dana. Takve osobe su ujedno aktivnije i produktivnije. Znanstvenici su također utvrdili da je jedan od uzročnika debljine kod djece školske dobi upravo preskakanje jutarnjeg obroka. Osim toga potvrđuju da zajedničko jutarnje objedovanje pridonosi stvaranju pravilnih prehrambenih navika u djece, a time i dobrom zdravstvenom stanju.
Vrlo često koristimo izgovor kako ujutro nemamo vremena za pripremu zajutarka. Međutim odabirom primjerice žitnih pahuljica s mlijekom ili jogurtom potrošit ćemo tek par minuta.

Za brzi, a kvalitetan zajutrak predlažemo:

  • zobenu kašu s bananom, medom, cimetom i sušenim voćem
  • integralno pecivo sa sirnim namazom, kriškom sira i rajčicom
  • smoothie od banane, jabuke i mrkve pomiješan s jogurtom.

ZAPAMTITE!

Zajutrak i doručak će vam pružiti snagu za dobar početak dana. Osigurat ćete važne nutrijente za održavanje dobrog zdravlja i vitalnost, a svome djetetu pomoći da se lakše koncentrira i rješava zadatke u školi.